כאבי תופת בגב? זריקה לכאבי גב עשויה להיות הפתרון בשבילכם

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב. לרובנו זה עובר לאחר תקופה קצרה, ללא כל צורך בהתערבות רפואית כל שהיא.
אבל ישנם אנשים שכל הניסיונות להקל על כאבי הגב שלהם, מאכזבים ומעלים חרס. והם סובלים נורא. אין להם יום ואין להם לילה. הכאבים מאיימים להכריע את כוח הסבל שלהם בכל רגע. אם גם אתה סובל מכאבים מסוג זה. אז אל ייאוש! בדיוק למצבים אלו יש את הזריקות, שבכוחן להקל על כאבי הגב גם במצבים קשים וחמורים ביותר.
תמשיכו איתנו לשורות הבאות על מנת להבין יותר מה זה זריקות לכאבי גב? מה הם סוגי הזריקות? ומתי הזריקות ניתנות?
התחלנו.

זריקות לכאבי גב

תוכן עניינים

מתי יש צורך בזריקה לכאבי גב?

כאבי גב הם כאבים מאוד נפוצים ועל פי רוב הם חולפים מעצמם תוך תקופה קצרה ללא צורך בהתערבות רפואית. הדרכים המקובלות להקלה על כאבי הגב כוללים: פעילות גופנית, פיזיותרפיה, שימוש בקור ובחום, עיסוי, יוגה, טיפול תרופתי על ידי כדורים לכאבי גב או משחות לכאבי גב, ועוד. לרוב דברים אלו יספיקו ויעזרו לכם להתגבר על הכאב תוך זמן קצר יחסית.

אבל קיימים גם מקרים חמורים יותר בהם כל הטיפולים השמרניים כושלים בזה אחר זה במתן מענה לכאבים. והכאב גורם לסבל בלתי נסבל למטופל. במקרים אלו ניתן להיעזר בזריקות הניתנות היישר לתוך הגוף כדי להקל על הכאב הבלתי נסבל.

טיפול בהזרקה הוא למעשה הזרקה של תרופה לתוך הגוף. הוא נפוץ במקרים בהם תרופות כאב שנלקחות דרך הפה אינן מספיקות או לא יעילות.

זריקות לכאבי גב משמשות לטיפול בכאב אקוטי וכרוני. הן יכולות להיעשות כטיפול בודד או בשילוב עם טיפולים אחרים. הזריקה תינתן על ידי הזרקת תרופות לתוך אזור עמוד השדרה אליו נכנסים שורשי העצבים מחוט השדרה. זריקות אלה עשויות להינתן גם כדי להקל על הלחץ על עצב (פריצת דיסק) הלוחץ על שורש עצב.

הזריקות לא תמיד יפתרו את הבעיה אבל הן כן יקלו על הכאב מאוד.

 

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

והנה סוגי הזריקות הנפוצות לכאבי גב:

 

זריקת אפידורל לכאבי גב

זריקת אפידורל היא הליך שניתן לעשות כדי להקל על כאבי גב. זוהי צורה של טיפול בכאב הכוללת הזרקת תרופה לחלק התחתון של עמוד השדרה.

ניתן להשתמש בזריקת האפידורל למטופלים הסובלים מכאבי גב תחתון כרוניים, סיאטיקה, פריצת דיסק חמור, ועוד בעיות גב שאינם מוקלות בטיפולים אחרים. אפידורל משמש גם במקרים בהם נדרש ניתוח והמטופל אינו יכול לקבל חומר הרדמה מכיוון שהוא אלרגי אליו או שיש לו מצב רפואי אחר כמו אסטמה.

זריקת אפידורל ניתנת בדרך כלל בבית החולים. אבל במקרים מסוימים ניתן לקבל אותה גם בבית על ידי רופא.

 

זריקת סטרואידים לכאבי גב

הזרקת סטרואידים היא טיפול בכאבי גב הכולל הזרקת תרופה סטרואידית לעמוד השדרה. סטרואידים הם חומרים טבעיים שיכולים להפחית דלקת בגוף. הזרקתם לעמוד השדרה מפחיתה את הדלקת בחוט השדרה, שיכולה לסייע בכאבי גב.

היתרונות של הזרקת סטרואידים כוללים:

  • הפחתת רמות הכאב
  • הפחתת הדלקתיות בגב
  • שיפור יכולות התנועה
  • הקלה על הכאבים לטווח הקצר

 

האם לזריקות לכאבי גב יש תופעות לוואי? ומה הם?

לזריקות הניתנות להקלה על כאבי הגב יש יתרונות רבים. אבל לעיתים הן גוררות תופעות לוואי לא נעימות שיש לקחת אותן בחשבון לפני נטילת הזריקה.

תופעות הלוואי עשויות להיות בין היתר ,חום זמני, חוסר תחושה, עקצוץ וחולשה בזרועות או ברגליים, וזיהום באזור ההזרקה. חלק מהאנשים עלולים לפתח אלרגיה לתרופה המוזרקת לתוכם.

 

קיבלתם כבר זריקה לגב? מה עכשיו?

לאחר קבלת הזריקה רצוי לנוח כ 14 יום. וזאת כדי לאפשר לחומר המוזרק להתאקלם בגוף ולהתחיל להשפיע. אם זאת יש לדעת שהשפעת הזריקה היא לא מיידית ולכן בתקופה הראשונה שלאחר ההזרקה עדיין תצטרכו להיעזר במשככי כאבים.

במקביל לכך יש להתחיל בפעילות גופנית על מנת לחזק את שרירי ורצועות הגב. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים כגון: יוגה, פיזיותרפיה, שחייה, ועוד. מומלץ להתייעץ עם הרופא לגבי הפעילות המומלצת, נכון למקרה הספציפי.

 

נרתעים מזריקה לגב? – דברו עם 'גבפדיה' לקבלת טיפול אידיאלי לכאבי הגב שלכם.

זריקה לכאבי גב, עשויה להיות הצלה של ממש למי שזקוק לה. אבל מי שיכול למצוא דרכים חלופיות, טבעיות יותר, לטיפול בכאבי הגב שלו, ברור שמומלץ לו יותר להיעזר בהן. לא בטוחים אם אתם חייבים זריקה? רוצים לוודא לפני קבלת הזריקה שמיציתם את כל אופציות הטיפול השמרניות? – אנחנו כאן כדי לעזור לכם. לנו ב'גבפדיה' יש את כל המידע הדרוש על כלל הטיפולים לכאבי הגב השונים. אנחנו יודעים להתאים את הטיפול הטוב ביותר לכל מטופל. אז רגע לפני שאתם לוקחים זריקה, דברו איתנו, וודאו שלא פספסתם טיפול בריא ופשוט יותר – פנו אלינו כעת לקבלת שיחת ייעוץ חינמית.

 

לסיכום:

  • כאבי גב הם כאבים מאוד נפוצים.
  • לרוב כאבי הגב נעלמים תוך תקופה קצרה ללא התערבות רפואית. ובעזרת טיפולים שמרניים בלבד הכוללים בין היתר: פיזיותרפיה, יוגה, שחיה, עיסוי, קור וחום, ועוד.
  • בחלק קטן יותר של המקרים הטיפולים האלו אינם עוזרים. במקרים אלו ניתן להיעזר דרך קבלת זריקה לתוך אזור עמוד השדרה. ישנם כל מיני סוגי זריקות. הנפוצות שבהן הן, אפידורל, וסטרואידים.
  • לצד ההשפעה החיובית שלהן, לזריקות יכולות להיות גם תופעות לוואי מסוימות, והן כוללות בין היתר: חום זמני, חוסר תחושה, זיהום באזור הזריקה, ועוד.
  • לאחר קבלת הזריקה כדאי לנוח כ 14 יום, להיעזר במשככי כאבים עד להשפעה המלאה של הזריקה, ולהתחיל בפעילות גופנית על מנת לחזק את הגב, לפי המלצת הרופא.
  • סובלים מכאבים כרוניים קשים בגב, ורוצים לשים לזה סוף? אנחנו נשמח לתרום לכם מהידע שלנו ולהכווין אותכם לטיפול הטוב ביותר בעבורכם בחינם, פנו אלינו כעת>>>.

 

שאלות נוספות

כאשר כאבי הגב מופיעים, יש הרבה מאוד טיפולים טובים שיש לנסות עוד בטרם פונים לקבלת זריקה. רק במקרה וכל הטיפולים השגרתיים המקובלים לא מצליחים, והכאבים עדיין נותרים חזקים, נכון לפנות לקבלת זריקה לכאבי הגב.
לצד יתרונותיה הרבים של הזריקה יש לדעת שלעיתים צצות תופעות לוואי בעקבות קבלת הזריקה, כגון חום זמני, זיהום במקום ההזרקה ועוד. לפני קבלת הזריקה יש לקחת תופעות אלה בחשבון.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!