כל המידע על הכדורים השונים לכאבי גב עם מרשם וללא מרשם

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

כאבי הגב הפכו זה מכבר לנחלת רבים. הידעתם שמעל 80% מהאנשים סובלים או יסבלו מכאבי גב במהלך חייהם? מדובר בנתונים סטטיסטיים מטורפים לחלוטין.
מי שחווה כאב גב יודע היטב שכאשר הכאב תוקף במלוא העוז, בלתי אפשרי לחיות עימו. הכאב הולם בנו ללא רחם, ויכולת התפקוד שלנו נפגעת ומצטמצמת במקרה הטוב, ומשובתת לחלוטין במקרה הפחות מרנין.
וזה מה שגורם לנו לצאת במסע חיפוש חובק עולם אחר הכדור התרופתי המרגיע, שיקנה לנו הפוגה מהכאבים האיומים, ויגרום לנו להחלים לחלוטין.
לשמחתנו קיימים היום מגוון רחב של כדורי הרגעה לכאבי גב. אז איך נדע מה הם הכדורים? ומה מהם יהיה הכי טוב ויעיל לכאב הגב הספציפי שלנו?
בשורות הבאות נעשה לכם סדר בעולם הכדורים להרגעה וטיפול בכאבי גב.

כדורים לכאבי גב

תוכן עניינים

לפני שנבחר ביחד כדור לכאבי גב  – הקדמה חשובה על טיפול והקלה בכאבי גב.

כדורים להרגעה הם ללא ספק אחת הדרכים להרגעת הכאב בגב, ובמקרים מסוימים הם גם אלו שמטפלים בבעיה לגמרי. אבל חשוב להדגיש שעל פי רוב כאבי הגב נובעים מהעדר פעילות גופנית או מיציבה לקויה כמו ישיבה ממושכת מול מחשב וכו'. סיבה נוספת נפוצה מאוד לכאבי גב היא מאמץ פיזי המוביל למתיחת שריר או רצועה. בכל המקרים האלו תרופות יכולים בהחלט להרגיע ולעזור. אבל זה לא מספיק. מומלץ להקפיד על פעילות גופנית תקינה ושיגרת תרגילים גופניים על מנת לחזק את השרירים בגב ולטפל בבעיה מהשורש באופן שהכאבים לא יחזרו שוב.

כמו כן לפעמים כאבי הגב נובעים מבעיה חמורה יותר כגון פריצת דיסק, בלט דיסק, נקע או שבר בחוליה, היצרות תעלת עמוד השדרה, ועוד מקרים רבים חמורים פחות ויותר. במקרים אלו הכדורים אולי יקלו זמנית על הכאב אבל הם ממש לא יטפלו בבעיה.

ולכן במידה וכאבי הגב אינם חולפים תוך שבועיים, או שהם מלווים בתסמינים נוספים כגון חום, כאבי גב ובטן ביחד, כאבי גב עם  כאב העדר תחושה או עקצוץ ברגליים, איבוד שליטה על הסוגרים, וכן כל תסמין חריג אחר. יש לפנות בדחיפות לרופא. השתקת הכאבים באמצעות כדורים והתעלמות מהכאבים במקרים אלו. רק יאריכו את תקופת הסבל, וזה גם עשוי להיות מסוכן.

 

לאחר ההקדמה החשובה ניגש להכיר את הכדורים לכאבי גב

 

כדורים לכאבי גב ללא מרשם

יש הרבה תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור עם כאבי גב. הנפוצים שבהם הם פרצטמול, איבופרופן ונפרוקסן. לכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם, לכן חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני שמחליטים על תרופה. והנה פירוט קצר על 3 התרופות הללו:

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

 

  • פרצטמול

Acetaminophen הוא משכך כאבים לא אופיואידי שיכול לשמש לטיפול בכאב קל עד בינוני. הוא משמש גם לחום וכאבי ראש.

פרצטמול פועל על ידי חסימת הייצור של פרוסטגלנדינים, שהם ההורמונים הגורמים לכאב ודלקת. זה גם מפחית את הפעילות של נוירונים המשדרים אותות כאב למוח, שיכולים להקל על הכאב.

אין ליטול את זה עם תרופות אחרות או אלכוהול מכיוון שהוא עלול להוביל לנזק לכבד ולתופעות לוואי אחרות.

 

  • איבופרופן

משכך הכאבים הנפוץ איבופרופן הוא תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) שניתן להשתמש בה כדי להקל על כאב, נפיחות ונוקשות הנגרמות ממצבים שונים. וזה זמין ללא מרשם.

איבופרופן מוכרת בישראל בשמות המסחריים, אדויל, אדקס, איבופן, איבופרופן, ארטופן, ונורופן.

איבופרופן פועל על ידי חסימת ההשפעות של חומרים הנקראים פרוסטגלנדינים, אשר נוצרים בתגובה לפציעה או דלקת וגורמים לכאב, נפיחות וחום. איבופרופן אינו מרפא מצבים אלה; זה רק מקל על הסימפטומים שלהם.

 

  • נפרוקסן

Naproxen  היא תרופה אנטי דלקתית לא סטרואידית המשמשת להפחתת כאב, חום ודלקת.

 Naproxen יכול לשמש גם לטיפול בכאבים בגב. הוכח כיעיל בהקלה על כאבי גב תחתון הנגרמים ממצבים כמו פריצת דיסק, סיאטיקה, דלקת מפרקים ניוונית של עמוד השדרה והיצרות בעמוד השדרה. זה עובד על ידי השפעה על הפרוסטגלנדינים של הגוף שהם כימיקלים המעורבים בדלקת ובתהליכים אחרים בגוף.

תרופות דיפירון למקרים קשים יותר

קבוצת תרופות נוספת שניתן לטפל באמצעותן בכאבי גב קשים יותר הם תרופות הדיפירון.

תרופות דיפירון משמשות לטיפול בכאבי גב. הם נרשמים לטיפול בכאבי גב תחתון חריפים או כרוניים.

התרופות פועלות על ידי חסימת פעילותם של חומרים הנקראים פרוסטגלנדינים הגורמים לדלקת, חום וכאב. יש להם גם השפעה על כימיקלים טבעיים במוח השולטים בטמפרטורה והזעה (תרופות להורדת חום).

תרופות הדיפירון מוכרות בישראל בשמות המסחריים, אופטלגין, ווי-דלגין.

בישראל בניגוד למקומות אחרים בעולם תרופות אלו לא מצריכות מרשם מרופא.

 

כדורים לכאבי גב עם מרשם – כדורים חזקים לכאבי גב חזקים מאוד.

במקרים מסוימים וקיצוניים כמו כאבי גב אחרי ניתוח. הרופא עשוי לרשום את התרופות טרמדקס או טרמדול כדי להקל על הכאבים. התרופות ניתנות לתקופות קצרות וזאת בגלל פוטנציאל ההתמכרות הטמון בתרופות אלו.

יש להיצמד להוראות הרופא בנטילת תרופות אלו על מנת להימנע מתופעות לוואי.

 

כיצד 'גבפדיה' יעזור לנו להתמודד עם כאבי הגב בלי כדורים?

אנחנו בגבפדיה מאמינים שהדרך הכי נכונה לטפל בגב, היא באמצעות רפואה טבעית ושמרנית. השימוש כדורים נגד כאבי גב אמור להיות רק לצורך הרגעה זמנית, עד לטיפול האמיתי והיסודי. אנחנו מצטיינים כבר שנים רבות, בהתאמת הטיפולים הטובים ביותר לכל בעיית גב, ואנחנו משוכנעים שגם במקרה שלכם נדע למצוא מזור לכאבי הגב ולייתר את הצורך בשימוש בכדורים. – השאירו כאן את פרטיכם, ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינמית.

 

לסיכום:

  • כאבי גב הם כאבים נפוצים. אחד הדברים הראשונים שאנשים שסובלים מכאבי גב עושים זה לחפש כדור טוב כדי להרגיע את הכאבים.
  • כדורי הרגעה הם בהחלט דרך להרגיע ולהקל על כאבי הגב. אבל מומלץ לשלב את זה בפעולות נוספות כגון, פעילות גופנית, פיזיותרפיה, עיסוי, ועוד.
  • במקרים שהכאבים בגב מלווים גם בתסמינים חריגים כגון, חום, כאבי בטן, או כל תסמין חריג אחר, יש לפנות לרופא בדחיפות.
  • בין התרופות לטיפול בכאבי גב תמצאו בין השאר, אדויל, אדקס, איבופן, איבופרופן, ארטופן, נורופן, ועוד מגוון תרופות טובות ויעילות עם או בלי מרשם רופא.
  • במידה והכדורים לא מצליחים להעביר לכם את כאבי הגב, אנחנו נשמח להדריך אותכם כל הדרך לטפול היעיל ביותר בעבורכם, ליעוץ חינם פנו אלינו כעת>>>.

 

שאלות נוספות

כאבי גב הם כאבים שמשתנים בעוצמתם מאדם לאדם, עוצמת הכאבים קשורה במידה רבה בגורם לכאב. הכדורים הניתנים לטיפול בכאבי גב הם רבים ומגוונים. לכל מקרה יעזור כדור ספציפי המיועד למקרה מסוג זה. ולכן יש להתייעץ עם רופא על הכדור המומלץ לכם, כדי שהטיפול בכדור יהיה מדויק, מהיר ויעיל.
הכדורים הניתנים לכאבי גב נועדים להקל על הכאב, להפחית דלקת ולהרפות את השרירים. הכדורים אמנם עוזרים לעבור את תקופת הכאב בצורה טובה יותר. אבל לצד נטילת הכדורים רצוי לשלב פעילות גופנית, פיזיותרפיה או יוגה, על מנת לחזק את שרירי ורצועות הגב, כדי לגבור על הכאב מהר יותר, ולוודא שהכאב לא ימהר לחזור שנית.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!