מחפשים את המשחה המנצחת לכאבי גב? כל המידע על המשחות הטובות ביותר

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

כאבי הגב הם צרה צרורה לכולנו. הם עלולים להיות כאבים איומים. כשהכאבים האלו מופיעים אצלנו אנו מתקשים למצוא לעצמנו מנוח. הכאב תוקף בכל תזוזה קלה, ואנחנו מוצאים את עצמנו מרותקים בתנוחה אחת על מנת שלא נחוש בכאב.
הבעיה היא שכאבי הגב הם כאבים נורא נפוצים, שכמעט כולנו סובלים מהם. ולכן אנחנו נאלצים להתמודד עימם פעם אחר פעם.
המצב הבלתי נסבל הזה, הוא זה שמוביל אותנו לחפש לעצמנו בדחיפות מרגוע ומזור. מי שמאוד עשויות להקל על הכאבים בטווח זמן מאוד קצר, אלה המשחות.
נכון להיום קיימות משחות מעולות להרגעת כאבי הגב, ואנחנו כאן נכיר לכם אותן בצורה מלאה ומסודרת.
התחלנו?

משחות לכאבי גב (1)

תוכן עניינים

מה זה כאבי גב? ומתי השימוש במשחה לכאבי גב, או לכאבי שרירים בגב הוא מצוין?

כאבי גב וכאבי שרירים בגב הם כאבים נורא נפוצים בקרב אוכלוסיית מדינות המערב. הסטטיסטיקה מדברת על כך שרק 2 מתוך כל 10 אנשים יצליחו לחמוק מכאבי הגב במהלך חייהם.

לכאבי הגב וכאבי שרירים בגב יש הרבה מאוד גורמים וסיבות. אחת הסיבות השכיחות לכאבי גב היא יציבה לקויה. ישנם דברים רבים שעלולים לגרום ליציבה לקויה אך אחד הנפוצים ביותר הוא ישיבה על כיסא לפרקי זמן ארוכים. סיבות נוספות נפוצות מאוד לכאבי גב הן בין היתר: השמנת יתר, טראומה כתוצאה מתאונה, הריון, העדר פעילות גופנית מספקת, ועוד.

אחד הדברים הראשונים שאנשים נוטים לעשות כאשר כואב להם הגב, הוא למרוח משחה טובה להרגעה מהירה של הכאב, ובצדק. ישנן משחות מעולות להרגעת כאבי הגב.

אבל יש לדעת שבמקרים מסוימים המשחות יעזרו כמו קסם. אך קיימים גם מקרים בהם השימוש במשחות לא יעזור. זה מאוד תלוי בגורם הפנימי שמוביל לכאב.

לכן תמיד מומלץ לשאול את הרופא, האם במקרה שלכם השימוש במשחה לכאב גב או כאב שרירים בגב יעזור, ובאיזו משחה לכאבי גב רצוי לכם להשתמש?

 

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

עוד קצת על משחות לכאבי גב ולכאב שרירים בגב. מה מיוחד בהן?

המשחות לכאב גב ולכאבי שרירים בגב משמשות בדרך כלל להרגעת כאבי גב ולהפחתת דלקת. ניתן להשתמש במשחות גם כדי לעזור עם התכווצויות שרירים ונוקשות מפרקים. למשחות מסוימות יש גם תכונות הרדמה שהופכות אותן לשימושיות עבור אנשים הסובלים מכאבי גב כרוניים שאינם מגיבים היטב לטיפולים אחרים.

המיוחד בשימוש במשחות הוא, שהמשחות הן תרופות מקומיות שמוחלות ישירות על העור, מה שמאפשר להן להיספג במהירות במחזור הדם. ולאחר מכן, לעבור דרך הגוף ולכוון לאזורים שבהם הן נחוצות ביותר.

 

נקודה חשובה שיש לשים אליה לב כאשר משתמשים במשחות לכאבי גב.

המשחות מרגיעות ומרדימות את הכאב בגב באופן שלא נחוש אותו. ברוב המקרים השימוש במשחות להרגעה יספיק ואין צורך לפנות לרופא לבדיקה.  אבל לעיתים הכאב בגב הוא רק סימפטום לבעיה עמוקה וחמורה יותר.

לכן לצד השימוש במשחה לכאבי גב ולכאבי שרירים בגב יש לשים לב שאנחנו לא מזניחים את הטיפול האמיתי בבעיה האמיתית, ככל שהיא קיימת.

כיצד נדע עם יש חשש לבעיה עמוקה יותר? במידה והכאב לא חולף תוך שבועיים. או במידה ולכאבי הגב נלווים תסמינים נוספים כגון, חום, כאב גב עם כאב ,חוסר תחושה או עקצוץ ברגליים, כאב גב עם כאבי בטן ביחד, איבוד שליטה על הסוגרים, וכן כל תסמין לא שגרתי אחר. יש לפנות לרופא במהירות לבדיקה מעמיקה. במקרי קצה, הדחקת הכאב דרך שימוש במשחות והתעלמות מנורות ההזהרה שהגוף נותן לנו, עשויה להיות מסכנת חיים.

 

אחרי שקיבלנו רקע על כאבי גב וכאבי שרירים בגב ועל התרומה של המשחה לכאבי גב לטיפול בהם. נכיר את המשחות לטיפול בכאבי גב.

 

משחת טייגר באלם – Tiger Balm

אחת המשחות הטובות והפופולאריות ביותר לשימוש בכאבי גב היא 'טייגר באלם'

טייגר באלם הוא מוצר שנמצא בשימוש במשך מאות שנים באסיה. זוהי משחה המכילה מרכיבים כמו קמפור, מנטול ושמן ציפורן. המשחה נמרחת על העור כדי להקל על הכאב בגב.

המרכיבים הפעילים ב-Tiger Balm חוסמים את אותות הכאב מלהגיע למוח, מה שיכול לעזור לאנשים עם כאבי גב להרגיש טוב יותר.

 

משחת אייס פאוור – ICE POWER

משחה פופולארית נוספת לטיפול בכאבי הגב היא ICE POWER.

ICE POWER הוא משכך כאבים מקומי המספק הקלה זמנית מכאבים קלים בשרירים ובמפרקים הקשורים לכאבי גב פשוטים, דלקת פרקים, מתיחה, חבורות או נקעים.

זוהי משחה לא שומנית שניתן למרוח על אזור העור הפגוע. זה גם משכך כאבים יעיל לכאבי ראש, התכווצויות שרירים ושרירים כואבים.

ניתן להשתמש במשחת ICE POWER בתדירות הנדרשת ואין לה אינטראקציות תרופתיות ידועות.

משחת ICE POWER אינה מומלצת לילדים מתחת לגיל 12 או כאשר יש  מצב עור כמו אקזמה או פסוריאזיס.

 

משחת בן גיי

משחת בן גיי היא משכך כאבים מקומי המשמש לטיפול בכאבי שרירים, מפרקים וגב. הוא עשוי מנטול, קמפור ושמן אקליפטוס.

המרכיבים העיקריים במשחת בן גיי הם מנטול וקמפור הפועלים כמשכך כאבים. שני המרכיבים הללו גורמים לעור להרגיש קריר בעת המריחה. לאחר מכן תחושת הקירור מפחיתה את הכאב באזור שבו הוא נמרח על הגוף. לקמפור יש גם השפעה מרגיעה על העצבים השולחים אותות כאב למוח. זה עוזר בהפחתת דלקת שיכולה להיות גורם לכאבי גב.

שמן אקליפטוס עשוי גם לעזור להקל על כאבי גב מכיוון שהוא מכיל כימיקלים הנקראים טרפנים אשר אמורים להיות יעילים עבור כאבי גב.

 

משחת טראומיל

משחת טראומיל היא משכך כאבים מקומי ללא מרשם המשמש להקלה על כאבים ודלקות של שרירים, מפרקים וגידים.

החומר הפעיל במשחת טראומיל הוא מנטול בעל השפעה מקררת על העור. זה עוזר להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי התכווצויות שרירים או נוקשות מפרקים. הוא מכיל גם קמפור שעוזר להקהות את האזור בתחושת קור.

ניתן למרוח את הקרם ישירות על האזור הפגוע או לשפשף אותו בעור ביד עד לספיגה מלאה. אין להשתמש בו על עור שבור וסדוק.

 

משחת וולטרן

משחת וולטרן היא תרופה מקומית המשמשת כדי להקל על כאבי שרירים ומפרקים.

ניתן למרוח את התרופה על העור מעל האזור הפגוע. זה פועל על ידי חסימת ייצור פרוסטגלנדינים, שהם חומרים טבעיים הגורמים לדלקת וכאב בשרירים ובמפרקים.

משחת וולטרן אינה גורמת להקלה מיידית לכאבי גב. ההקלה מתחילה בדרך כלל לאחר מספר ימי שימוש. יש למרוח אותו פעמיים ביום על האזור הפגוע לפחות שבוע לפני שמחליטים אם זה עובד או לא.

כמו כן, אסור להשתמש בו על פצעים פתוחים או אם קיים אלרגיה לאחד ממרכיביו, מכיוון שהוא עלול לגרום לתופעות לוואי חמורות כמו נפיחות, פריחה, גירוד, וקשיי נשימה.

תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא לפני השימוש עם אחת מהמשחות, למרות שחלק מהמשחות אינן מצריכות מרשם. וזאת כדי שהשימוש ייעשה בצורה בטוחה, נכונה ומדויקת, ושלא יוביל לתופעות לוואי לא רצויות.

 

אל תתנו למשחות למרוח את כאבי הגב שלכם – תתייעצו עם 'גבפדיה' לטיפול יעיל ומהיר.

משחות לכאבי גב יכולות להרגיע את כאבי הגב ברמה כזו או אחרת, אך לא תמיד הן יודעות להעלים את הכאבים בגב כליל. בשביל לנצח את כאבי הגב צריך לדעת איזה טיפול להתאים להם. אנחנו ב'גבפדיה' מתמחים בהכוונת אנשים הסובלים מכאבי גב, לטיפול המדויק ביותר בעבורם. אז אם גם אתם מורחים משחות לכאבי גב כבר תקופה ארוכה מידי, וכבר נשבר לכם מזה, פנו אלינו לקבלת שיחת ייעוץ  חינם, לריפוי כאב הגב שלכם אחת ולתמיד.

 

לסיכום:

  • כאבי גב הם כאבים מאוד נפוצים. אחת הדרכים להקל ולטפל בכאבים היא שימוש במשחות ייעודיות לכך.
  • המשחות טובות מאוד להרגעת הגב. אבל במקרים מסוימים המשחה לא תהיה יעילה. זה תלוי בגורם הפנימי לכאב בגב.
  • לשימוש במשחה כהרגעה יש יתרון בכך שהמשחה נמרחת על העור ולכן היא נספגת מהר בגוף.
  • במידה והכאב בגב נמשך מעל שבועיים או שהוא מלווה בתסמינים חריגים נוספים, יש לפנות לבדיקת רופא.
  • ישנם מגוון משחות לכאבי גב והם בין היתר: טייגר באלם, אייס פאוור, בן גיי, טראומיל, ווולטרן.
  • תמיד כדאי להתייעץ עם רופא לפני השימוש באחת המשחות.
  • סובלים מכאבי גב עצומים, ונמאס לכם מפתרונות ביניים? בואו לקבל יעוץ בחינם לקבלת טיפול יעיל למיגור הכאבים כליל, פנו אלינו כעת>>>.

 

שאלות נוספות

לטיפול בכאבי גב דווקא עם משחות יש מספר יתרונות. אחת הסיבות הבולטות ביותר היא, שהמשחות נמרחות ישר על העור, מה שמאפשר להן להיספג בגוף במהירות ולהשתלב במחזור הדם. ומשם הדרך של המשחה לטיפול בכאב קצרה במיוחד.
משחות הן טיפול מעולה לכאבי גב. הן יספקו הקלה משמעותית מהכאבים, ולעיתים הן גם ימגרו את הבעיה מהשורש. אבל לעיתים הכאב בגב נובע מסיבה פנימית עמוקה יותר, שלא תמיד קשורה בכלל לגב. במקרים אלו המשחות אולי תספקנה הקלה זמנית מהכאבים, אבל הן לא תטפלנה בבעיה עצמה.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!