מיטת היפוך – פתרון יצירתי לכאבי הגב.

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

כאבי גב הם כאבים נורא נפוצים, ונורא כואבים. ולכן מתגלגלים לפתחה של בעיה זו אין ספור שיטות טיפול, שברובן הן שמרניות במהותן.
אחת משיטות הטיפול בכאבי גב שצוברת תאוצה רבה בשנים האחרונות, זו היא מיטת היפוך. המיטה הזו מצליחה לעצב את הגוף בזוויות מיוחדות שעשויות להקל בצורה משמעותית בכאבי הגב.
יש אנשים שטוענים שהם חבים את חייהם למיטת ההיפוך בשל ההקלה הרבה לכאבי הגב שלהם, שהיא הביאה. אך השימוש במיטה הזו לא מתאים לכל אחד, ולמי שזה לא מתאים זה גם עלול להיות מסוכן.
על כך ועוד בשורות הבאות.

מיטת היפוך

תוכן עניינים

ממה נגרמים לרוב כאבי הגב?

כאבי גב הם כאבים שכמעט כל אחד מאיתנו חווה, או חלילה יחווה בעתיד (בתקווה שלא). הנפוצות של כאבי הגב היא לא מקרית.

על הגב שלנו יש מעמסה רבה מאוד, הוא סוחב כמעט את כל משקל הגוף, הוא מאפשר לנו לסחוב חפצים כבדים, אנחנו מותחים אותו עד לקצה כאשר אנחנו מנסים להגיע לספר אי שם במדף העליון. ובקיצור ניתן לומר שאנחנו די 'מתעללים' בו.

הגב תמיד נמצא שם בשבילנו ומנסה לתמוך בנו לעשות את הפעולות השוטפות שלנו. אך לפעמים גם הוא מרים ידיים וקורס תחת הנטל. ה'קריסה' הזו שלו יכולה לבוא בדמות בלט או פריצת דיסק, מתיחת שרירים ורצועות, סיאטיקה, ועוד תופעות כואבות במיוחד. כאשר כל הבעיות האלה נובעות מהלחץ שמופעל על הגב הדוחס את חוליות הגב זו על גבי זו, וכך הן שוחקות אחת את חברתה, ודוחסות על הדרך עצבים רגישים.

נכון להיום ברור מעל לכל ספק שרוב הבעיות שיש לנו עם הגב, מקורן בלחץ האדיר המופעל יום יום, שעה שעה על הגב.

וזה בדיוק מה שמיטת ההיפוך מנסה לשנות.

 

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

כיצד פועלת מיטת היפוך לטיפול בכאבי הגב?

מיטת ההיפוך באה למעשה לתת קונטרה ללחץ המופעל על חוליות הגב. כאשר אנחנו נכנסים למיטת ההיפך, קושרים את עצמנו היטב, ומביאים את עצמנו לזווית בה הראש למטה והרגליים למעלה. או אז החלויות מתרחקות מעט זו מזו ונושמות לרווחה. מנח הגוף הזה גם משפר משמעותית את זרימת וספיגת הנוזלים בגוף.

אנשים הסובלים שנים מכאבי גב נטולי מזור, מצאו נחמה משמעותית במיטת ההיפוך. מיטת ההיפוך עשויה לעזור בהמון מובנים כגון : הקלה או מיגור מלא של כאבי הגב, חיזוק שרירי הגב, שיפור יציבת הגוף, שיפור גמישות הגוף בכלל והגב בפרט, המרצת מחזור הדם והלימפה, שמירה על חוליות הגב צעירות וחזקות יותר גם בגילים מבוגרים יותר ועוד…

 

כיצד נעשה הטיפול לכאבי גב במיטת היפוך?

את הפיכת הגוף באמצעות מיטת ההיפוך אין לעשות בצורה דרסטית, אלא באופן הדרגתי ועקבי. ביום הראשון מומלץ להתחיל עם חצי דקת היפוך בלבד, ביום השני נעלה לדקה. וכך לאט ובהדרגה נעלה ל 3 ו 4 דקות. ברגע שנצליח להביא את עצמנו למצב של היפוך יומיומי בין שלוש עד חמש דקות, כבר נצליח להשיג הקלה משמעותית על כאבי הגב.

המצב האידיאלי ביותר הוא להגיע למסוגלות של היפוך יומי בן כעשרים דקות, עם זווית של כעשרים עד שישים מעלות.

חשוב לציין שבכל מקרה בו מרגישים סחרחורת או חולשה פתאומית בעת ההיפוך, יש לחדול מיידית מהפעולה ולרדת ממיטת ההיפוך.

 

מתי ולמי מומלץ להשתמש עם מיטת היפוך?

אנשים רבים לא מחפשים סיבה מיוחדת לעלות על מיטת ההיפוך, הם עושים את זה כי זה עושה להם טוב, מחזק את השרירים שלהם ומשפר את התחושה הכללית.

אבל ברור שקהל היעד העיקרי של מיטת ההיפוך, אלה אנשים המתמודדים עם בעיות גב משמעותיות כגון מחלות ניווניות, היצרות תעלת עמוד השדרה, פריצת או בלט דיסק, סיאטיקה ועוד.

אך אין צורך לחכות עד שהבעיות האלה תבואנה. מומלץ להשתמש עם מיטת ההיפוך כאמצעי מניעתי לכאבי הגב. ולכן הרבה ספורטאים ומתעמלים משתמשים עם מיטת ההיפוך באורח קבע.

 

למי אסור להשתמש עם מיטת היפוך?

לרוב השימוש במיטת היפוך הוא בטוח, כל עוד הוא נעשה לפי הכללים ובהדרגה. אך יש אנשים שבעבורם השימוש במיטה זו לא מומלץ, ואלה הם:

  • נשים הריוניות
  • לחץ דם גבוה
  • שבר באחת מעצמות הגוף
  • מחלות עיניים
  • דלקות פרקים
  • מחלות לב
  • בעיות נוירולוגיות
  • בעיות בכלי הדם
  • דלקות או קרעים בברכיים, ועוד.

בכל מקרה לגופו מומלץ להתייעץ עם הרופא לגבי השימוש במיטת ההיפוך. והוא יחליט האם זה מתאים למטופל בהתאם למצבו הבריאותי העכשווי וההיסטוריה הרפואית שלו.

 

לסיכום:

  • מיטת היפוך, זה טיפול בכאבי גב ההולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות.
  • המיטה משחררת את הלחץ הכבד על הגב וחוליותיו, מחזקת את שרירי הגב, ומקלה על כאבי הגב בצורה משמעותית.
  • לפני השימוש במיטת היפוך מומלץ להתייעץ עם רופא, כדי לדעת האם זה בטוח בעבורכם.

שאלות נוספות

ליתר ביטחון מומלץ שבן אדם נוסף יהיה איתכם בחדר בעת השימוש במיטת ההיפוך.
הירידה ממיטת ההיפוך חייבת להיות זהירה ואיטית, במטרה למנוע סחרחורות.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!