טיפול יעיל בכאבי גב, דרך כף הרגל – רפלקסולוגיה.

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

ברפלקסולוגיה גורסים שכל מערכות גוף האדם פרושות על כף רגלו. שיטות הריפוי באמצעות לחיצות על כפות הרגליים החלו כבר בעת העתיקה במדינות כמו מצרים, הודו וסין. השיטה נעשית יותר ויותר פופולארית בהרבה מאוד תחומי טיפול, כולל טיפול בכאבי גב ובעיות גב קשים.
גם במקרים בהם קשה או מסוכן לטפל בגב, רפלקסולוגיה יודעת לתת מענה טוב מבלי להכאיב ומבלי לסכן כלל את המטופל.
עוד על רפלקסולוגיה וכאבי גב תקראו במאמר זה.

רפלקסולוגיה

תוכן עניינים

כאבי גב, רפלקסולוגיה ומה שביניהם.

אין כמעט מי שלא התמודד לפחות פעם אחת בחייו עם כאבי גב. שורה ארוכה של גורמים עשויים להוליד כאבי גב עליון, אמצעי או תחתון, ולגרום גם לבעיות אקוטיות בגב. ברוב המקרים יומלץ לסובל מכאבי גב להתאזר בסבלנות, ולהמתין שהגל העכור של כאבי הגב יחלוף לו. ברוב המקרים זה מה שאכן קורה. מרגיעים את הכאב באמצעות אמבטיה חמימה או חבילות קור, משככי כאבים ונוגדי דלקת, משחות וכו' ולאחר 2-6 שבועות, כאבי הגב הופכים להיסטוריה.

אבל אצל חלק קטן יותר של האנשים, הסוף הטוב הזה מתמהמה מלהגיע. הכאב בגב נמשך ונמשך, עוד ועוד. הוא מנטרל מהסובל ממנו את היכולת לתפקד, לעבוד ולפרנס, ולא פחות חמור מכך, הוא גורם לכאבים עצומים ולסבל בלתי נסבל.

במקרה כזה לא נותר אלא לטפל בכאבים. בניגוד לבעיות אחרות בחלקי גוף אחרים, לכאבי גב אין מרפא חד משמעי וברור. יש הרבה שיטות דרכן ניתן להקל על הכאבים, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, חלקן בטוחות יותר ואחרות פחות.

במאמר זה אנו מדברים על שיטת טיפול בטוחה ויעילה בגב, ושמה רפלקסולוגיה. מדובר בשיטת טיפול אלטרנטיבית שמטפלת בכאבי הגב על ידי לחיצות מדויקות בכף הרגל. על פי הרפלקסולוגיה לכל איבר בגוף יש 'שגרירות' בכפות הרגליים, כלומר נקודה קטנה בכפות הרגליים שמחוברת לו ומשפיעה עליו. גם לגב יש נציגות בכף הרגל, הרפלקסולוג ילחץ על הנקודה בכף הרגל שמייצגת את אזור הגב הרלוונטי. הלחיצה הזו תפחית את הכאב ותטפל בשורש הבעיה שגורם לכאבים בגב.

 

ערך המוסף שבטיפול בגב באמצעות רפלקסולוגיה.

הסיבות לכאבי גב הן כה רבות, עד שלפעמים קשה לאתר את אותו גורם פנימי המחולל את הכאבים. לפעמים הכאבים בגב נובעים מעצירות, לפעמים ממחזור ולפעמים מגורם לא צפוי אחר. כאן בא לידי ביטוי היתרון שיטת הטיפול בגב באמצעות רפלקסולוגיה. במידה והמטפל יזהה  קשר בין עצירות או בעיה אחרת לכאבי הגב, הוא יתמקד בטיפול בעצירות למשל, וכך יפתור גם את כאבי הגב.

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

הרפלקסולוגיה מציעה טיפול לאין ספור בעיות בגוף, ולכן יש לה את היכולת המיוחדת לטפל בבעיה מסוימת בגוף שגורמת לבעיה אחרת נוספת. זאת בניגוד למשל לטיפול פיזיותרפיה בגב, שיודע לטפל רק בבעיות שרירים ושלד שגורמות לכאבי גב, ולא בבעיות כמו עצירות ומחזור שגורמות להם.

 

מתי ולמי מומלץ לטפל בכאבי הגב באמצעות רפלקסולוגיה?

כאבי גב ברובם חולפים מעצמם, לכן אין צורך לפנות לכל טיפול שהוא כאשר מופיעה אפיזודה סתמית של כאבי גב. אך במידה והכאבים בגב הם עוצמתיים וחריגים, או שהם נמשכים על פני תקופה ארוכה מאוד, מומלץ לשקול טיפול רפלקסולוגי להקלה משמעותית על הכאבים.

קיימים מצבים בגב שהרופא מציע לא לגעת ולא לטפל, מכיוון שזה רק עשוי להחמיר את המצב. זה נכון במקרים מסוימים של פציעה טראומטית, במקרים של בלט דיסק ועוד. למקרים כאלה הטיפול ברפלקסולוגיה, היא הצלה של ממש. הטיפול בבעיות אלה באמצעות רפלקסולוגיה, לא כרוך בסיכונים מסוימים ואין חשש של החמרת המצב. הטיפול יכול רק לסייע ולהפחית את הכאבים, ואף לטפל בבעיה עצמה לפעמים.

טיפול רפלקסולוגיה מתאים לכל גיל ובכל מצב, בין היתר תסייע השיטה במקרים הבאים:

  • כאבי גב אצל ילדים
  • כאבי גב על רקע מאמץ פיזי מופרז
  • כאבי גב בעקבות פציעה טראומתית
  • כאבי גב בהריון
  • כאבי גב במחזור
  • כאבי גב על רקע פריצת או בלט דיסק
  • כאבי גב בגיל השלישי

וכן יעילה השיטה לרוב סוגי כאבי הגב.

 

האם טיפול רפלקסולוגיה בגב הוא כואב?

אנשים נוטים להימנע משיטות טיפול לא מוכרות, וזאת מהחשש שהוא כרוך בכאב או באי נוחות. חשוב לדעת שהטיפול בגב באמצעות רפלקסולוגיה לא אמור לכאוב כלל, או לגרום לאי נוחות כל שהיא. ההפך הוא הנכון, לטיפול ברפלקסולוגיה מייחסים יכולות הרגעה ושחרור לחץ נפשי ורגשי, מה שאומר שהטיפול ממש מהנה ומשחרר.

אגב לפעמים כאבי גב נובעים מסטרס וחרדה, וגם כאן רפלקסולוגיה תעזור.

 

לסיכום:

  • טיפול יעיל וטוב במיוחד לכאבי גב, זה רפלקסולוגיה.
  • השיטה הזו מרפא את מכאובי הגב באמצעות לחיצות מדויקות בנקודות ספציפיות על כף הרגל, שמחוברות לגב. הטיפול מתאים לשלל סוגי כאבי גב ובעיות גב.

שאלות נוספות

הטיפול נע לאורך כחצי שעה עד שלושת רבעי השעה. ככל שהטיפול יהיה ארוך יותר, הוא גם יהיה אפקטיבי יותר.
במסגרת טיפול רפלקסולוגיה לוחץ המטפל על נקודות מאוד מדויקות, ובצורה מאוד מדויקת. מי שאין לו השכלה מתאימה לא יצליח לעשות זאת.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!