דיקור סיני לכאבי גב – כל מה שמיוחד וייחודי לשיטה זו.

הסבל לא נותן מנוח? – מומחה גב מומלץ מטעמנו ייצור אתכם קשר, לסילוק הכאבים – השאירו את פרטיכם.

כאשר אנחנו מתמודדים עם כאבי גב אנחנו מוכנים לשקול כל טיפול שיוצע לנו, ונעשה כמעט הכול כדי לזכות להפוגה כלשהיא מכאבי הגב העזים. נבלע כדורים, נמרח משחות, ננסה תרופות סבתא למכביר. העניין הוא שחלק מהטיפולים האלה לא יעילים מספיק, וגם אלו שיעילים עשויים לעיתים לגרור תופעות לוואי.
לכן כדאי להכיר את האופציה של טיפול בכאבי גב באמצעות דיקור סיני. השיטה הזאת בטוחה, יעילה ונטולת תופעות לוואי. אז בואו להכיר אותה טוב יותר.

דיקור סיני

תוכן עניינים

מה זה כאבי גב, ולמה הם באים?

את כאבי הגב יצא לרובנו לפגוש לפחות פעם אחת. מדובר בכאבים נפוצים מאוד המתפתחים מהרבה מאוד גורמים וסיבות.

כאבי הגב מתפתחים בעיקר באזור הגב התחתון, אבל הם עלולים להופיע גם בגב העליון והאמצעי.

הסיבות לכאבי גב כוללות: מאמץ פיזי מופרז, העדר פעילות גופנית מספקת, ישיבה ממושכת, יציבה לקויה, הריון, השמנת יתר, לחץ וחרדה, זקנה, פציעה טראומטית ועוד שלל סיבות.

לעיתים מופיעים כאבי הגב בעקבות בעיה או דלקת באזור עמוד השדרה, או עקב מחלה באיברים פנימיים המקרינים כאב לגב. במקרים אלו הכאבים יהיו ממושכים. ובחלק גדול מהמקרים הם ילוו בתסמינים גופניים נוספים שלא קשורים לגב.

לרוב כאבי הגב הם זמניים, והם חולפים לאחר מספר ימים עד מספר שבועות. אך במידה והם כרוניים, או מלווים בתסמינים חריגים נוספים יש לפנות בהקדם לאבחון רפואי.

 

שמים סוף לכאבים והסבל, ומשפרים את איכות החיים שלך!​ השאירו פרטים​!!!

על דיקור סיני, והקשר שלו לטיפול בכאבי גב.

דיקור סיני הוא רפואה אלטרנטיבית פופולרית שנמצאת בשימוש כבר הרבה מאוד שנים. השיטה משתמשת במחטים דקות כדי לעורר את זרימת האנרגיה הטבעית של הגוף, מה שיכול לסייע בהקלה על הכאב. אנשים רבים הסובלים מכאבים כרוניים בכל מיני חלקי גוף, מוצאים מזור לכאבים העזים שלהם דווקא ברפואה הסינית.

גם לכאבי גב יש לרפואה הסינית מה להציע ובגדול. דיקור סיני נמצא בהמון מחקרים כיעיל במיוחד להקלה על כל סוגי כאב הגב, בכל האזורים השונים. השיטה יכולה לסייע גם במקרים בהם כאבי הגב מופיעים עקב דלקת פרקים, סיאטיקה, פריצת ובלט דיסק, ניוון בחוליות ועוד שלל בעיות גב חמורות.

דיקור סיני הוכח גם כמספק הקלה משמעותית מכאבי גב כרוניים וקשים.

 

למה דיקור סיני עדיף על שיטות טיפול אחרות בכאבי גב?

איפה ששיטות טיפול אחרות מרימות ידיים בייאוש. הדיקור הסיני רק מתחיל להפשיל שרוולים. אנשים רבים שכבר התייאשו מכל מיני שיטות טיפול, הגלגלו לרפואה הסינית ומצאו שם את מנוחתם.

אם בעבר הדיקור הסיני לטיפול בכאבי גב אפיין רק מדינות מסוימות ולא מערביות כגון סין ויפן, הרי שהיום שיטת הטיפול הזו תופסת מקום של כבוד ברפואת המערב. כאשר אפילו ארגון הבריאות העולמי ממליץ על דיקור סיני לכאבי גב.

ייתרון בולט של הדיקור הסיני על פני הטיפולים הקונבנציונליים בכאבי גב, זה שהוא נטול תופעות לוואי לחלוטין. וזאת בניגוד לכל מיני כדורים ומשחות הניתנים להרגעת כאבי הגב, שאולי אכן מרגיעים את הכאבים, אבל בד בבד מולידים תופעות לוואי לא נעימות. ובפרט כאשר מדובר בכאבי גב כרוניים המצריכים טיפול ארוך ומתמשך בתרופות אלו, מה שמייצר תלות של ממש בין התרופות למטופל.

כמו כן הרפואה הסינית מתמקדת בטיפול בבעיה מיסודה, ולא רק בסימפטומים השטחיים.

 

למי מומלץ לפנות לטיפול בדיקור סיני בכאבי גב?

על פניו זה מומלץ לכל מי שסובל מכאבי גב בכל הרמות והשלבים. אבל זה מומלץ עוד יותר לאנשים הסובלים מכאבים אלו באופן כרוני, לנשים בהריון המרבות לסבול מכאבי גב, ולאנשים המתמודדים עם פריצת דיסק, דלקת פרקים, סיאטיקה או בעיות נוספות הגורמות לכאבי גב חזקים.

 

כיצד קובעים מהו הטיפול הנכון, והאם זה כואב?

ישנם נקודות דיקור ספציפיות המיועדות לטיפול בכאבי גב, אבל ההחלטה אילו נקודות לדקור משתנה מאדם לאדם וממקרה למקרה. זה תלוי בגורמים הפנימיים של הכאבים. לכן בפגישה הראשונה יבקש המטפל להבין יותר על הכאבים והתסמינים על מנת לאפיין את שורש הבעיה כנדרש. בשלב הבא כבר יידע המטפל לכתוב אסטרטגיית טיפול מותאמת אישית למטופל.

חשוב לדעת שהטיפול לא אמור לכאוב או לגרום לאי נוחות כל שהיא. לרוב תורגש הקלה על הכאבים בגב כבר לאחר הטיפול הראשון. אך עדיין יהיה צורך להשלים את הסדרה לצורך טיפול יסודי ועמוק.

 

לסיכום:

  • אנשים שכבר ניסו את כל שיטות הטיפול בכאבי הגב, מוצאים את הנחמה שלהם דווקא ברפואה הסינית באמצעות דיקור סיני.
  • הדיקור הסיני הוכח כיעיל מאוד לכל סוגי כאבי הגב, והוא מומלץ על ידי רופאים רבים.
  • הטיפול נטול תופעות לוואי, והוא מסייע גם במקרים של כאבי גב כרוניים.

שאלות נוספות

אורך הטיפול הוא לרוב בין חצי שעה לשעה, זה תלוי מקרה.
כאשר מופיעים תסמינים נוספים כגון איבוד שליטה על הסוגרים, העדר תחושה בחלקי גוף שונים, כאבי בטן ועוד תסמינים חריגים. יש לפנות מיידית לבדיקת רופא.
יותם ארבל
יותם ארבל

את כאבי גב התחתון הכרתי עוד בילדות, ולאחר תקופת התמודדות לא פשוטה החלטתי שלא עוד.
אני אעשה הכול כדי למנוע את הסבל הזה מאנשים באשר הם.
את כל שיטות הטיפול הרבות שלמדתי לעומק, ואת כל הידע על דרכי ההתמודדות עם כאבי גב שרכשתי לעצמי, אני גאה ושמח לחלוק איתכם הגולשים, וכהיום אני גם יודע לכוון אתכם לטיפול המתאים עבורכם במטרה לסלק ממכם את הכאבים העזים, ולהשיב את חייכם למסלול התקין.

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!
פוסטים אחרונים

אומרים די לסבל, מותירים מאחור את כאבי הגב, וחוזרים לתפקוד מלא!

השאירו פרטים!!!